Monday, October 15, 2012

Susuwatari!

Hai semua!
Apa khabar?
^^
Masa boring2 kat rumah (boring? me?) saya buat sesuatu...
Weekend next week saya ada event & buka booth jualan sambil teman kwn2 lain...
Details saya belum tau lg so saya akan update lg nanti...

Korg tau apa tu susuwatari?
Hahaha, susuwatari tu bkn satu perkataan dlm bhs Jepun...
Eh? Ok ok ia mmg la bhs Jepun tp ia nama satu karakter comel...

Korg pernah tgk anime TOTORO?
Pernah? Bagus! X pernah? Alahai... @_@
(susah nk explain pd yg x pernah tgk, sila tanya Encik Google ya!)

Demi event nxt weekend tu saya dh buat bbrp susuwatari!
Yeay! *clap clap clap*


Tadaa!!! Ni la dia menatang alahnya... ^^
(sori for my kampung sentence)

Saya nk buat byk tp takut x laku pulak nanti kan?
Ia akan saya pack sekali dgn bintang2 kertas...
Sbb makeluk ni mkn gula2 bentuk bintang! ^^
(ada org ckp tu popcorn? watever la... ^^)


Heh heh heh!
Ya, susuwatari ni ialah keychain!
Ball chain keychain jd senang la nak etjas2... ^^

Ok, smpi nanti jumpa lg!
Wassalam & tata!

Take care ya korg!
^^

No comments:

Post a Comment