Friday, November 18, 2011

Ultraman Mini ^^

Hai semua! ^^
Hmm, saya belum pernah tulis blog dalam bahasa Jepun lagi ya?
Takpe la, nanti-nanti jer la tulis...
Takleh berfikir malam-malam ni... :p
English pun takleh nak cakap...
Wakakakaka! XD


Ni Ultraman versi kecik monyet!
Untuk adik saya ni...
Lama dah dia mintak tapi baru sekarang saya buatkan...
Dia mintak bukan needle felting, dia mintak felt craft tapi saya bagi dia ni...
Hehehehe! ^^


ULTRAMAAAAAAANNNNNN mini... :p


Kenapa la kat Malaysia susah sangat nak cari material kraf?
Bukan! Bukan! Saya bukan cakap pasal felt craft tapi needle felting!
Ah, sesiapa yang tak cuba memang tak tau ke-best-annya! ^^
Takleh salahkan korang sebab saya yang terlalu keJepunan... T_T
Gomen ne!


Seseorang perlu selamatkan saya sebelum saya jadi gila...
Hahahaha! Kenapa? Sebab saya gilakan needle felting...
Tak bermakna saya dah tak gilakan felt craft cuma felt craft tu leceh ah!
Kena lukis, buat pattern, research bagai alam... Penat!


Needle felting tak payah lukis-lukis atau buat pattern semua tu...
Rasa nak buat apa, terus amik buat jer...
Kalau salah leh bukak & buat balik atau tepek jer wool lain atas dia...
Ya, saya memang pemalas ya rabbi!

P/S: Besok saya ada sesuatu untuk dijayakan... Detail saya akan bagi setelah kejadian berlaku sebab takleh nak cakap sekarang takut tak jadi... Korang doakan jer la untuk saya ya!

AKIRAMENAI! Yosh!

2 comments:

  1. Nak tanya u ada buat ultraman ini lagi? ada jual tak? ataupun u boleh ajar saya supaya i boleh buat ultraman mini ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! Maaf lambat balas... Saya tak perasaan komen awak...
      Saya boleh buat lagi Ultraman ni tapi saya tak jual & saya masih amatur untuk ajar awak... Maaf! ^^;;;

      Delete