Thursday, July 14, 2011

Rainbonigiri

Hello!
Macam lama pulak tak jumpa kan?
Saya ni kesihatan x menentu...
Xpe, asalkan masih hidup saya dh cukup bersyukur...
Baru2 ni Tuhan bg byk pengajaran kat saya...
Bertuah sungguh w/pun susah gila nk menempuhinya...
Saya harap saya sgt sgt sgt tabah! Lebih tabah n gigih berusaha lg...


Makeluk ni saya namakan Rainbonigiri...
Kenapa? Sbb dia saya buat dlm warna2 pelangi... ^^
Raibow + Onigiri (makanan Jepun) = Rainbonigiri la... :p
Syukur la habis terjual semuanya...
Kesian kat kwn2 yg nk tp x dpt beli...
Maaf ya, nanti kalau kesihatan mengizinkan saya akan buat utk korg!
Korg mmg best!

Dibuat dr felt...
Mata wiggly dan mulut dr tali hitam...
Ni original karakter saya...
Original pattern saya sendiri...
Ekspresi pun original dr saya...
BE ORIGINAL!!! Yay!
*idea jer maybe x original kot*

Terima kasih, Tuhan! ^^

No comments:

Post a Comment