Saturday, January 3, 2009

Chibi Anpan

Hai, semua! Huh? Oh, ya... Saya tulis dalam bahasa Malaysia pulak...
Blog ni akan ditulis dalam pelbagai bahasa mengikut mood saya... :p
Maaf pada siapa yang tak faham... Cuba Google Translate ok!
Kalau takleh gak boleh tanya terus pada saya... XD

Ya, saya boleh berbahasa Malaysia (sudah pasti!), English dan Jepun!
Hehehee... sekarang lak tengah sibuk belajar Mandarin!
Saya harap saya dapat jadi translator yang bagus...
Ni saya buat untuk kawan saya...
Dia kira kawan baik saya la... Kitorang buat apa pun sama-sama...
Saya harap persahabatan ni akan terus berkekalan!

Dibuat dari kain felt gak... Hadapi beberapa masalah membuatnya! Fuh!
Saya memang ada huge problem with pattern! Takleh blah betul!
Next time saya akan buat Anpan yang lagi cantik...
*ya, memang tak puas hati dengan yang ni*

No comments:

Post a Comment